Hlavní informace

Blog

Easy VirtueMart je rozšíření pro VirtueMart 2.x, které přináší mnoho benefitů: mobilní šablonu, intuitivní košík, snadnou customizaci a hlavně vyladěné uživatelské rozhraní.

Představujeme Vám další přeložený článek z rubriky E-Commerce with VirtueMart 2 serveru cocoate.com.

Vzor obchodních podmínek

čtvrtek, 04 červenec 2013 10:49 Napsal(a)

Tyto obchodní podmínky slouží pouze jako vzor a autor, ani portál VirtueMart.cz nenese žádnou odpovědnost za případné způsobené škody!

Níže jsme pro Vás zpracovali vzor obchodních podmínek pro Váš internetový obchod. Základní údaje, které je potřeba změnit dle požadavků každého eshopu jsou v textu vyznačeny modře. Potřeba je také změnit platební a dodací podmínky a ceny, dle Vašich aktuálních. Pod tímto článkem naleznete podmínky bez zvýraznění ve formátu PDF.

Co to je VirtueMart? - cocoate.com

středa, 22 květen 2013 08:25 Napsal(a)

Tímto článkem cocoate.com startuje 14-ti denní sérii zabývající se e-komerčním rozšířením VirtueMart. E-commerce je důležitým, naneštěstí matoucím tématem.

Co je to Joomla?

pátek, 09 březen 2007 19:52 Napsal(a)

Joomla je redakční, nebo také publikační systém, určený pro správu webových prezentací.

Pomocí Joomla CMS můžete spravovat internetový obchod VirtueMart, fotogalerie, diskuzní fora, chaty, blogy, různé druhy inzerce a mnoho dalších rozšíření třetích stran. Joomla je zdarma! Instalace Joomly není složitá. Nemusíte znát HTML, texty píšete pomocí editoru, používáte-li MS Office máte vyhráno. Správa systému probíhá snadno přes Váš webový prohlížeč z jakéhokoliv počítače připojeného k internetu.

Joomla je volně šiřitelný software založený na GNU/GPL licenci.

Hlavní rysy VirtueMart

neděle, 11 březen 2007 11:35 Napsal(a)

Produkty a kategorie

  • Neomezené množství kategorií, podkategorií a produktů.
  • Katalogový režim.
  • Variabilita obchodu.
  • Podpora prodeje zboží jako mp3, šablony, videa nebo software!!!
  • Možnost přidávání různých souborů, obrázků k vašemu zboží.
  • Hodnocení zboží.
  • Použití slevy (časově omezené, nebo neomezené, v porcentech či v jednotkách.)
  • Náhled na zboží, detaily.
  • Pohodlný a flexibilní Import produktu a export do CSV.
  • Automatické oznámení zákazníkovi, objeví-li se produkt na skladě a mnoho dalších.

Jednou z hlavních myšlenek, kterou se zabývají odborníci na řízení lidských zdrojů z celého světa, je význam práce s lidmi... a nutnosti ji perfektně zvládnout. Teorie a knihy, které na toto téma vycházejí, jsou často plné diagramů, komplikovaných schémat a ještě komplikovanější terminologie. Čím více budete ale lidské chování studovat, tím zřetelněji si uvědomíte, že úspěch v jednání s lidmi je založen na několika základních pravidlech. Zde je několik příkladů...

1. Lidé následují toho, kdo získal jejich důvěru

V osobním životě to znamená, že se snažíme napodobovat osobnosti, které jsme si oblíbili. V oblékání, vystupování i jednání. V obchodě můžeme podobně očekávat, že lidé budou nakupovat u firmy, kterou považují za špičku mezi komkurencí. Pokud se tedy vaše firma vymyká průměru v jakékoliv oblasti, dejte o tom svým zákazníkům vědět.

2. Lidé se rádi spojují d dalšími, kteří mají stejné názory

Členství v nejrůznějších asociacích, sdruženích a spolcích je toho příkladem. Využijte tedy pochval a pozitivních připomínek, které vaše výrobky a služby získávají. Dejte lidem vědět, že vaši zákazníci jsou s vašimi produkty spokojeni.

3. Lidé reagují na časovou tíseň

Děláte-li svým zákazníkům nabídku - ústně nebo písemně - neopomeňte určit...

(Následující článek se stal jedním z nejpopulárnějších: Zákazníci si jej vylepují na stěny v kancelářích, firmy jej rozdávají zaměstnancům při školeních o péči o zákazníky a pro své čtenáře je dokonce přetiskl týdeník Profit.)

Mít mezi svými zákazníky takové, kteří u vás budou nakupovat celý svůj život, je představa sice krásná, ale utopická. Dnešní zákazník se vyznačuje zejména zájmem o svůj vlastní prospěch. Pokud uvidí, že za stejné peníze dostane u konkurence více, bez mrknutí oka začne nakupovat tam. Realistickým cílem je tedy získat zákazníkovu věrnost na ohraničenou, časově a prostředím omezenou dobu. A během této doby si získat co nejvíce zákazníkovy pozornosti. Tento princip "omezené věrnosti" vám pomůže stanovit realistické, dosažitelné a přiměřené cíle. Žádný z následujících nápadů není schopen získat zákazníkovu věrnost samostatně. Významných výsledků dosáhnete pouze pokud začne působit několik z nich najednou.

A cílem je zapojit je do práce pro vaši firmu všechny...

Jednou z nejvýznamnějších otázek, kterou se musíme našich zákazníků ptát je "Proč?".

Proč si v samoobsluze vyberou konkurenční výrobek a ne váš? Proč nakupují ve vašem obchodě a ne u konkurenta? Proč někdy nakoupí za 100 Kč a někdy za 500 Kč? Proč nereagují na vaši nabídku nového výrobku? Proč raději koupí levnější, ale méně kvalitní výrobek, než váš, kvalitní? Proč si neobjednají vaše služby, které by jim ulehčily práci? Odpovědi na tyto otázky skrývá lidská psychika.

Existuje několik vědeckých teorií, které se snaží vysvětlit, proč děláme to, co děláme. Jednou z nich je...

Odlišit se od konkurence není náročné. Klíčem k úspěchu je starat se kromě důležitých a velkých věcí, také o maličkosti.

Následujících 12 strategií vám pomůžou odlišit vaši firmu od ostatních a ukázat zákazníkům, že o ně máte skutečný zájem...

Další informace

  Vyřešil jsi nějaký zajímavý problém?

  Máš tipy a triky jak vyzrát na VirtueMart?

  Chceš představit svůj projekt a jakým způsobem se dá Virtuemart využít?

Poděl se s ostaními o tyto informace a napiš o tom vlastní článek

Zveřejnint vlastní Případovou Studii

Napsat Návod

Poslední komentáře